Tıklım Tıklım Yalnızlık

Kim uyandırdı içimdeki Sezen Aksu şarkılarını? Kim inandırdı sen 'gel' diyene kadar saklandığım yerde pusuda beklemenin gerçekten gidebilmek olduğuna? Kim söyledi güçlü bir kadın olduğumu? Neden onları dinledim tek kurşun yemeye gücüm olmadığından çelik yelekle gezerken? Hangi efsane inandırdı en soğuğun Erzurum olduğuna? Neden kimse bazı gidişlerin daha soğuk olabileceğinden bahsetmedi? Hiç yangın görmemiş kadar üşüdüm, daha önce hiç üşümemiş kadar soğuktun. Bir ateş yakmayan herkes ayaz kadar suçluydu.
  Sigara sağlığa zararlıdır diyenlerin yarısı insanlar insanlara zararlıdır deseydi dünya daha sağlıklı bir yer olurdu. Doğru bir şey yapmak istediğimde yalnızlığın sesini dinlemeyi öğrendiysem, yalnızlığım dışında herkes sorumludur bundan. Kalabalıklar içinde yalnız olmayı tercih ettiysem, kalabalıkların şahsıma olan tavrındandır. Her şey çok güzel masalları dizmektense her şey çok kötü ama ben yanındayım diyebilecek olan çıkmadı benim kalabalığımdan. Kafamda tek sesliliği sağlamaya çalışırken çok sesli yığınlarla karşılaştım. Yani efendim demem o ki Tıklım tıklım yalnızım..

Yorumlar

Popüler Yayınlar